Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

Cayank-Cayank

klik..klik..

2nd Contest::Saya Mau itu Enchanteur Paris



Join contest ke2 anjuran cik nadia....

sape2 nak join jugak, sila klik banner or klik SINI

Hadiah dier minyak wangi enchanteur paris, tu yang excited nak join...saya kan hantu minyak wangi...suka..suka..suka...tersangat suka, ok...!!!

ok, disebabkan saya da join contest nie, saya kena la follow syarat2 dier...xsusah, senang2 jew syarat2 dier...disini, saya kena letakkan sekali gambar orang yang tersayang...xkisahla, mak kew, ayah kew, adik kew, kakak kew, suami kew, etc...janji yang kita sayang...tapikan, memandangkan iklan nie berkisar tentang bf-gf, saya nak letak gambar saya ngan dier la..(padahal gedikxxss)

jap ek...

ha, nie gambar saya dengan yang tersayang:


ha, comel x..ala-ala cite hindustan gitu...kah..kah..kah...

saya sayang dier sbb dierkan kekasih hati saya, mesti la saya sayangkan dier..!! :)

ok, dah2..melalut panjang plak aku nie...oklah, last sekali, saya nak tag

atie, yuyu, fatin, amni


Tarikh Tutup penyertaan:

05/03/2011


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik..klik..