Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

Cayank-Cayank

klik..klik..

keputusan pemenang my 1st GA (ZUE)

Ramai yang duk tunggu saya umumkan nama pemenang kan??

ok, pagi nie saya mencuri masa cikit...so, sempatla saya umumkan nama pemenang...

tapi pemenang perTAMA dulu yer...

saya xnak wat suspen2 sbb faham korang da penat duk tunggu kan...

Jadi, keputusannyer:

1) Hanya aku, giveaway & contest

sila email nama, alamat dan etc kepada saya di remaja_klate@yahoo.com. Sila pilih hadiah anda yer...law x pilih automatik saya hantar hadiah yg first...

Sebelum 12 jun 2011 yer...(sila take note) :)


 Meh la jenguk kat sini gak : http://lifezheartyz.blogspot.com/

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 ulasan:

Ogy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik..klik..